وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

دل دیدنی های شهر سرب و سراب(۴۶)

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ق.ظ

 
نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب(۴۶)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

من رودخانه خشکی را دیدم که هیچ کس از روزهای طراوت بخشی و حیات آفرینی او سپاسگزاری نمی کرد .....و من دانستم که انسان همیشه و همواره عمر باید مفید و اثر بخش باشد. 

من سه چیز را غیرقابل اتکا دیدم: غرور را ، دروغ را و عشق را؛ زیرا انسان با غرور بر دیگران می تازد ، با دروغ ،جان خود را می گدازد و با عشق سر را می بازد.

  

من موش کوری را دیدم که عاشق ترین دلدادگان بود؛ زیرا زیبایی همسرش را نادیده باور داشت.. 

من سرمایه و حاصل زندگی را دیدم، نه در اموالی که اندوخته بودم؛ بل که در قلب هایی که به آن ها عشق آموخته بودم. 

من سیمای فقر را دیدم ، نه در چهره گدای نادار ، بل که در صورت انسان زیاده خواه و طمعکار.  

ادامه دارد...

                                                شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی