وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

دیدنی های شهر سرب و سراب(۴۷)

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ق.ظ
 

دیدنی های شهر سرب و سراب(۴۷)


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

من درخت حکمت را دیدم که ریشه در دل داشت و میوه هایش از سرشاخه های زبان می رویید. 

من کوهساران فلک فرسا و ملک آسا را دیدم پر از چشمه های زلال آب ، و دل های بزرگ را پر از اشک ناب

من خاطره های شکوهمند را در خاطرهای نژند دیدم که چون تیغ تیز بود .آن تیغ رگ ها را نمی برید، اما دل را زخمی می کرد. 

 

من دلی را دیدم که در لحظه ای کوتاه شکست، اما بازسازی آن در عمری به هم نمی پیوست

من اشتباهات زیادی را دیدم. چون نمی توانستم جبران کنم ، نام آن ها را تجربه نهادم.  

ادامه دارد.....

                                         شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۸
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی