وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد487

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۱ ق.ظ

 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد487

    تصاویر زیباسازی نایت اسکین

من لازمه باروری و شکوفایی گل های عطرآگین را کودهای متعفن و سرگین دیدم . بنابراین فهمیدم باروری و ظهور مردان بزرگ در بستر جوامع سترگ،مستلزم عفونت تاریخ و کودشدن روزهاست. 

رویش گل بزرگمردان از ژرفای چرک ها،خون ها و کثافت های حاکم بر بوستان بشریت است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من خیاطم را تنها کسی دیدم که با من درست رفتار می‌کند ؛زیرا هر بار که مرا می‌بیند، اندازه های جدیدم را می‌گیرد؛ بقیه به همان اندازه قبلی چسبیده اند و توقع دارند من خودم را با آن ها جور کنم. (با الهام از سخن جرج برنارد شاو)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من ابرها را بهترین جان نثار و برترین نماد ایثار دیدم؛زیرا آنان ذره ذره پیکرشان را آب می کنند تا دشت های تشنه را سیراب کنند.


من پربارترین لحظات و ارزشمندترین اوقات عمر بشر را دقایقی دیدم که در حال دانش افزایی و جهل زدایی است.

alt

من سهم روشنگران را از نور ،نار دیدم و قسمت بی خردان را از شعور ، شور .

ادامه دارد...

                          شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۱)

۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۶:۵۰ بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
انسان ساخته دست شرایط نیست ، بلکه خالق آنهاست. آنتونی رابینز
هر چه ما را محدود میکند ما اسمش را میگذاریم بخت ، تقدیر و اقبال.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی