وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 155 مسئول گرانی ها شناخته شد!

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۲۸ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 155

مسئول گرانی ها شناخته شد!

گفت: یافتم! یافتم! بالاخره یافتم!!

گفتم: چی رو یافتی؟ این قدر شلوغش کردی!

گفت: مگر مسئول همۀ گرانی ها،گران شدن دلار نیست؟

گفتم: بله! خوب؟!

گفت: من مسئول گرانی دلار را یافتم!

گفتم: زود بگو! کیه؟

گفت: مگر دلار واحد پول آمریکا نیست؟

گفتم: خب، بله!

گفت: مگر ترامپ رئیس جمهور آمریکا نبود؟

گفت: جونم را به لب رسوندی! خب بگو مسئول گرانی دلار کیه؟!

گفت: خب،معلومه دیگه! ترامپ!! بی خود نیست که آقای رئیس جمهور می فرمایند هر چی لعنت و دشنام دارید به کاخ سفید واشنگتن بفرستید؟!اگر اونا دلارشون رو گرون نمی کردن،همه اجناس ما گرون نمی شد!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی