وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 168 خوبه خودتو شوت نکردی!

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۳۷ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی.  168

خوبه خودتو شوت نکردی!

گفت:  دیروز به عیال گفتم: اون کت و شلوار قدیمی رو بده ببرم اتوشویی برای عید بپوشم.

    گفت: اون که دیگه رنگ و رویی نداره .از بس پوشیدی کهنه شده. 

گفتم : میدونی کت و شلوار نو حالا چنده؟

گفت: بله! ولی تو میدونی هزینه اتوشویی همین لباس هات دوبرابر پولیه که برای خریدش پرداختی؟

گفتم: بله! حالا میاری یا نه؟

خلاصه رفت و اونا را پیدا کرد و توی یه پاکت گذاشت و دستم داد.ضمناً یه پاکت زباله هم همراه اون دستم داد و گفت: 

سر راهت اینارو هم شوت کن!ولی مواظب باش این قدر نروی توی فکر #سیاهنمایی که عوضی لباساتو جای زباله شوت کنی! 

پاکت ها رو گرفتم و از در زدم بیرون. رفتم دمِ شوت و پاکت رو شوت کردم.چند لحظۀ بعد پاکت دومی رو گذاشتم روی پیشخوان اتوشویی و گفتم: خشکشویی و اُتو لطفاً!

...و منتظر جواب موندم.

صاحب مغازه نگاهی به پاکت کرد و لحظاتی با لبخندی توی چشام زُل زد و گفت:

شما از کی تا حالا زباله هاتون رو میدید خشکشویی؟!

منو میگی؟! داشتم از خجالت آب می شدم! پاکت زباله رو گذاشته بودم روی پیشخوان اتوشویی و لباسامو شوت کرده بودم!!

من گفتم: خوبه خودتو شوت نکردی!مگه چیزی زده بودی که این قدر حواس پرتی داشتی؟

گفت: نه والله! فقط یاد تمثیل اون گربه افتاده بودم که وقتی در تنگنای کنج دیوار گیر می افته!چه واکنشی نشون میده!!

گفتم: دیدی حق با عیالت بود؟ دیدی باز هم #سیاهنمایی کردی! 

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی