وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 179 چاره ای نداشتم!

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۴۷ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 179

چاره ای نداشتم!


گفت: آقای ربیعی فرمودند: دولت از بورس، کسری درآمد خود را تأمین نکرده است.

همزمان آقای دژپسند فرمودند: درآمد دولت از تمام روش‌ها در بازار سهام حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

گفتم: یعنی یکی از دو نفر خلاف حقیقت را گفته اند؟

گفت: بله! ولی هر دو راست گفته اند!

گفتم: مگر چنین چیزی ممکن است؟

گفت: یکی از دو نفر که حقیقت را گفته. دیگری هم چاره ای نداشته!!

گفتم: منطقی حرف بزن! 

گفت: یک نفر جهانگرد خاطرات سفرهای خود را تعریف می کرد. گفت روزی در اقیانوسی قایق من غرق شد. برای نجات خود تقلّا می کردم. ناگهان کوسه ای را دیدم که به شدّت در حال حمله به من است. ناگزیر به سوی درختی رفتم که نزدیکم بود و به سرعت از درخت بالا رفتم و بدین گونه نجات یافتم!

شنوندگان گفتند: وسط اقیانوس که درخت وجود ندارد!

جهانگرد فکری کرد و گفت: من که گفتم چاره ای نداشتم!

حالا هم دولت چاره ای نداشته!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

 

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی