وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 348 تا باشد این قدر #سیاهنمایی نکنی!!

چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۴۳ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 348

تا باشد این قدر #سیاهنمایی نکنی!!

گفت: باز هم پلیس ماشین مرا جریمه کرد!

گفتم: چرا؟ دیگر چه تخلُّفی کردی؟

گفت: ساعت 12 شب بود  و خیابان ها خلوت. خیابان پشت خانه ما یک طرفه بود. من دیدم آخر شب است و خیابان ها خلوت.لذا موقع را مغتنم شمردم و در خلاف جهت به سوی خانه راه افتادم. ناگهان ماشین پلیس از راه رسید و مرا جریمه کرد!

گفتم: کار درستی کرده . تو چرا خلاف کردی؟

گفت: ولی من از پای ننشستم! نلافی کردم!

گفتم: چطور تلافی کردی؟

گفت: از فردای آن شب هر شب ساعت سه سحر که دیگر خبری از ماشین پلیس نیست،از لج پلیس ها ماشین را از پارکینگ بیرون می آورم و از اول تا آخر آن خیابان را با ماشین طی می کنم و بعد به پارکینگ برمی گردم!! تا باشد دیگر پلیس مرا جریمه نکند!

گفتم: پس خبر نداری چه دسته گلی به آب دادی؟!!

گفت: چه کرده ام؟

گفتم: در آن خیابان دوربین مخفی پلیس نصب است و همه تخلّفات تو ثبت شده است!! تا باشد تو این قدر #سیاهنمایی نکنی!!

شفیعی مطهر

کانال رسمی تلگرامی طنزهای سیاهنمایی

https://t.me/siahnamaei

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۸
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی