وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

#طنزسیاهنمایی 475 سواد کشورداری!

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۰۷:۰۵ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی 475

سواد کشورداری!

گفت: کارکنان و کارمندان بالای سنّ 60 سال را بازنشسته می کنند. به افراد بالای

۷۰ سال ها وام نمی دهند، ضامن هم نمی توانند بشوند، گواهی نامۀ رانندگی را

هم به طور مشروط به آنان می دهند!

گفتم: کار درستی می کنند. چون افراد سالمند توان فکری و جسمی خود را تا

اندازه ای از دست می دهند،بنابراین به جای کار باید ببیشتر استراحت کنند.

گفت: ولی افرادی در سنین بالاتر در نهادها و مجالس حسّاسی نشسته اند و

کشور را اداره می کنند!

گفتم: آنان لابد افرادی استثنایی و توانمند هستند.

گفت: بعضی ها حتّی از درست خواندن یک کلمه یا عبارت ناتوان اند!

گفتم: کارهای سخت، سخت است! ولی ادارۀ کشور که کاری ندارد!

گفت: حق با توست! خواندن کلمات و عبارات سخت سواد زیاد لازم دارد،ولی ادارۀ

کشور کاری با علم و سواد ندارد!!

می گویند دانش آموز تنبلی بود که از بیشتر درس ها نمرۀ تک می آورد. روزی پدرش

به معلم مراجعه کرد و به نمرات فرزندش اعتراض کرد.معلّم در پاسخ گفت:

مگر نمی خواهی فرزندت باسواد شود؟

پدر گفت: سواد به چه درد فرزند من می خورد؟ مگر می خواهد معلّم شود؟ من به

کمتر از سمت فرمانداری برای فرزندم راضی نیستم!این سمت ها هم که سواد لازم

ندارد!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

لینک کوتاه :

https://www.eqtesaddan.ir/?p=115851

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۴
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی