وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 519 پرسش بی‌دردسر!!

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۰۱ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 519

پرسش بی‌دردسر!!

گفت: «از سردار رادان درخواست دارم از دوربین‌های خود برای

پیداکردن عوامل مسموم‌سازی دانش‌آموزان بی‌پناه دختر و

سارقان و زورگیران استفاده کند تا هم در جامعه امنیت روانی

برقرار شود،هم مالیات مردم علیه خودشان بکارگیری نشده باشد».

گفتم: تو چه‌کاره ای چنین پرسشی از فرماندۀ نیروی انتظامی می‌پرسی؟

گفت: اوّلاً هر شهروند ایرانی می‌تواند و حق‌دارد چنین سوالی را بپرسد؛

ثانیاً این سوال را جلیل رحیمی جهان‌آبادی به عنوان نمایندۀ ملّت ایران مطرح کرده است.

گفتم: درست است. سردار قطعاً پاسخی منطقی و قانونی خواهند داد.

ولی پرسشی که من از تو دارم این است که آیا تو نمی‌توانی سوالی

بپرسی که بی‌دردسر و بی‌بو باشد؟

گفت:مثلاً چه بپرسم؟

گفتم:پرسش‌های مهم و حیاتی و ضروری!

گفت: مثلاً چه پرسشی؟

گفتم:مثلاً ما چند تا زانو داریم؟

گفت: دو تا!

گفتم:پس چرا می گویند چهارزانو بنشین!

گفت: راست گفتی واقعاً! ما دو زانوی دیگر را از کجا بیاوریم؟!

گفتم:حالا داری کجا می‌روی؟!

گفت:می‌روم این سوال را بپرسم.

گفتم: از که؟

گفت: از مسئولانی که به هیچ پرسشی پاسخ نمی‌دهند!!

بلکه به این پرسش بی‌دردسر پاسخ دهند!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی‌مطهر

لینک کوتاه :

https://www.eqtesaddan.ir/?p=122671

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی