وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 676 نماینده باید حرف شنو باشد!

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۰۲:۳۸ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 676

نماینده باید حرف شنو باشد!

گفت: 46 نفر از نمایندگان فعلی مجلس از ردِّصلاحیت خود خبر داده‌اند.

گفتم: علّت ردِّ صلاحیّت آنان را نپرسیدی؟

گفت: هیچ کس جز من آن را نمی‌داند!

گفتم: به چه علّتی آنان را ردّ صلاحیت کرده‌اند؟

گفت: محرمانه است! سرت را بیاور جلو تا درِ گوش تو بگویم .

گفتم: خب،حالا بگو!

آهسته در گوشم گفت: چون آنان گوش به حرف نمی‌دادند!

گفتم:آیا به خاطر این که به حرف مسئولان گوش نداده‌اند،باید ردِّ صلاحیت شوند؟

گفت: می‌گویند پدر یک دانش‌آموز از معلّم فرزندش به قاضی شکایت کرد که

معلّمش با چوب سرِ فرزندم را شکسته است.

قاضی از آقای معلم پرسید: چرا با چوب سر این دانش آموز را شکسته‌ای؟

معلّم پاسخ داد: آقای قاضی! چون گوش به حرف نمی‌داد!

دوباره قاضی پرسید: اگر دانش‌آموزی گوش به حرف نداد،باید سرش را شکست؟

علّت واقعی آن را بگو.

معلم پاسخ داد:من که گفتم گوش به حرف نمی‌داد!

قاضی بار سوم سوال خود را تکرار کرد. معلّم روی خود را به طرف منشی دادگاه

کرد و گفت:

آقای منشی! شاهد باش که قاضی هم گوش به حرف نمی‌دهد!

حالا فهمیدی چرا برخی از نمایندگان ردِّ صلاحیّت شده‌اند؟ 

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی