وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

#طنزسیاهنمایی 697 لیاقت ندارند یا صداقت؟!

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲، ۰۴:۵۴ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی 697

لیاقت ندارند یا صداقت؟!

گفت:ما در کشور در بخش‌های مختلف فرهنگی ،اقتصادی ،اجتماعی و...چرا

این همه مشکلات داریم؟

گفتم:همهٔ مشکلات کار دشمن است!

گفت: مگر ما نمی‌گوییم "دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند"؟

گفتم: احتمالاً برخی از مسئولان دلسوز ما وقتی نمی‌توانند به قول‌های خود 

عمل کنند،این بهانه را می‌آورند!

گفت: صریحاً وقتی که صداقت ندارند....

چند وقت پیش یکی از کاندیداهای مجلس به روستای ما آمد و گفت:

چه مشکلاتی دارید؟بگوید تا حل کنم .

گفتیم: والّا دو تا مشکل خیلی مهم داریم :

اولیش این است که درمانگاه نداریم .دومیش این است که...

هنوز دومی را نگفته بودیم که گفت صبر کنید؛صبر کنید !!!

به بغل دستیش گفت: آن موبایل را بده به من... الو! سلام آقای وزیر بهداشت،

بنده الان در روستای گیجالی هستم و این مردم درمانگاه ندارند. فوراً

دستور دهید برایشان درمانگاه بسازند ...جان؟...خواهش می‌کنم...

کی؟...یک هفته بعد از انتخابات؟...بله بله...پس من قول بدهم از جانب شما؟...

بسیار خوب.

گوشی را قطع کرد و گفت این مشکل حل شد، حالا مشکل دوم را بگویید.

گفتیم مشکل دوم این است که :

اینجا آنتن موبایل کار نمی‌کند و ما اصلا آنتن نداریم !!!

گفتم:حالا برخی از مسئولان ما فاقد لیاقت‌اند یا صداقت؟

گفت: هر دو!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

شفیعی مطهر

دانلود رایگان کتاب‌ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین‌گویه‌های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی