وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

وب‌نگاشته‌های شفیعی‌مطهر

بخشی از آثار،مقالات،سروده‌ها و تالیفات شفیعی‌مطهر

انتشار مقالات،سروده‌ها و معرفی آثار و تالیفات سیدعلیرضاشفیعی‌مطهر

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 699

طرحی برای کاهش نرخ دلار و افزایش سرعت اینترنت!

گفت: من طرحی برای افزایش سرعت اینترنت و کاهش قیمت دلار دارم.

گفتم: درود بر تو نابغۀ علمی و اقتصادی! حالا بگو طرح خودت را ،ولی مواظب

 باش خارجی‌ها تو را نربایند!

گفت: من طرح خود را میگویم،ولی کیست که از ما نوابغ و نخگان قدردانی کند؟! 

گفتم: حالا زود بگو تا ما میان این همه خبر تلخ یک خبر شیرین بشنویم!

گفت: کافی است جای وزیر ارتباطات و وزیر اقتصاد را عوض کنند!!!

در این صورت سرعت اینترنت مثل نرخ دلار لحظه‌ای بالا می‌رود و نرخ دلار مثل 

سرعت اینترنت لحظه‌ای کاهش می‌یابد!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

شفیعی مطهر

دانلود رایگان کتاب ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین گویه های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۹
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی